۱۳۹۱ فروردین ۸, سه‌شنبه

احمد زیدآبادی روزنامه‌نگار زندانی به مرخصی نوروزی آمد


کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: دکتر احمد زیدآبادی روزنامه‌نگار زندانی و دبیرکل سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) و سید مهدی محمودیان روزنامه نگار زندانی بند ویژه امنیتی زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) عصر امروز آزاد شدند.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، دکتر احمد زیدآبادی و سید مهدی محمودیان دو زندانی سیاسی بند ویژه امنیتی زندان رجایی شهر کرج، ساعت 6 عصر امروز و برای سپری کردن مرخصی یک هفته ای نوروزی از زندان آزاد شدند.

خانواده این زندانیان درخواست کتبی خود برای اعطای مرخصی نوروزی به این دو زندانی سیاسی را پیش از ایام نوروز به مقامات قضایی ارائه کرده بودند که به علت برخی ناهماهنگی های موجود در دادستانی، ایشان موفق به حضور در کنار خانواده های خود در شب سال جدید نشدند.

مرخصی نوروزی این دو زندانی سیاسی روز پانزدهم فروردین ماه پایان خواهد یافت و ایشان پس از پایان مدت مرخصی می باید خود را به زندان معرفی کنند.

بسیاری دیگر از زندانیان سیاسی بند ویژه امنیتی زندان رجایی شهر کرج در حالی با وجود پیگیری خانواده های خود از امکان برخورداری از مرخصی کوتاه مدت نوروزی محروم شدند که پس از ارائه درخواست مرخصی نوروزی از سوی خانواده های ایشان، از جانب مسئولان قضایی قول مساعد برای مهیا کردن امکان آزادی موقت ایشان داده شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر