۱۳۹۱ فروردین ۸, سه‌شنبه

دادگاه اختلاس بزرگ؛ اختلاسگران در ماشینهای مدل بالا

خبرنگار ما از تهران: از صبح امروز جمعیت زیادی در مقابل درب ورردی شعبه اول دادگاه انقلاب منتظر بودند تا چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده تعدادی از عاملان بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در اولین روزهای سال 91 آغاز شود. 

خانواده متهمان و خبرنگاران زیادی برای حضور در دادگاه به محل آمده بودند اما فقط خبرنگاران خبرگزاری های دولتی اجازه ورود به دادگاه را داشتند. 

نکته مهم حضور ماشین‌های مدل بالا در مقابل دادگاه بود که به نظر از اعضای خانواده اختلاسگران بودند و ظاهر هیچ یک از آنها نشان نمی داد که ناراحت دستگیری یا اتهامات وارده به پدران خود هستند و این جلسه را فرصت مناسبی برای دید و بازدید نوروزی می پنداشتند!


ارزش جواهرات 8 میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه در ادامه چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی وکیل مدافع متهم ردیف دوم با اعلام اینکه قیمت جواهرات میلیاردی نیست گفت: چرا می گویید جواهرات گران قیمت و ارزش آنها را بالا اعلام می کنید. تمامی جواهراتی که متهم ردیف اول به همسرش داده است کمتر از 6 میلیارد است و با قیمت قبلی بوده است.

در ادامه قاضی سراج با اشاره به اینکه اسناد جواهرات موجود است ادامه داد: براساس اسناد دو دسته جواهرات اصلی و بدلی وجود داشته است که ارزش جواهرات اصلی بین هفت تا هشت میلیارد تومان است.

نماینده دادستان نیز گفت: این جواهرات به متهم ردیف دوم مربوط نمی شود و متعلق به مه آفرید است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر