۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

احتمال تظاهرات در تهران و آشفتگی نیروهای سرکوب رژیم

گزارش خبرنگار ما از تهران: از حدود ساعت 14:30 امروز بوقت تهران تعداد بیشتری از نیروی های امنیتی و پلیس ضد شورش در نقاط مرکزی تهران مستقر شدند. در برخی خیابان ها همچون تخت طاووس، میدان ولیعصر تا تقاطع جمهوری و در میدان انقلاب و نزدیک دانشگاه هر لحظه بر تعداد این نیروها افزوده می شود.
فضای شهر تهران همچون روزهای 25 بهمن و 1 اسفند ملتهب است و در این فاصله مردم نیز خود را به بخش های مرکزی شهر رسانده اند.
شنیده ها حکایت از آن دارد که امروز از  ساعت 17 در تهران تظاهرات برپا می شود. گرچه برپایی این تظاهرات نسبت به تظاهرات گذشته چندان با فراخوان های گسترده ای روبرو نبوده است اما آنچنان باعث ترس و دلهره مسئولان حکومتی شده که چندین یگان پیاده و سواره در خیابان ها مستقر و حکومت نظامی برقرار کرده اند.
گزارش پیش از ظهر
امروز تردد نیروهای امنیتی و ضد شورش در خیابانهای مرکزی تهران و اطراف دانشگاه بیش از روزهای گذشته بود. در برخی نقاط شهر به ویژه میادینی چون هفت تیر، ولیعصر و پارک دانشجو بیش از همیشه نیروهای ضد شورش و موتورسوار مستقر شده است.
فضای سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتر گویای بسیاری از موضوعات مهم جامعه امروز ایران است. سقوط دیکتاتوری های منطقه، روحیه جوانان ایران برای ادامه اعتراضات را بیش از پیش بالا برده و به همین میزان در بین مسئولان حکومتی ترس و دلهره و در نتیجه یاوه گویی به همراه داشته است.
پاسدار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) از افزایش نیروهای این سازمان در سطح شهر تهران در ایام عید خبر داده و دلیل آن را تامین امنیت مردم برای خرید عید بیان کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر