۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

نقص فنی هواپیما در پرواز تهران به خرم آباد


پرواز ظهر امروز - چهارشنبه - تهران به خرم آباد هواپیمایی فارس قشم ایر به دلیل نقص فنی هواپیما پس از بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد زمین گیر شد.

به گزارش مهر، در حالیکه ساعت 16 ظهر امروز قرار بود همایش "خواستگاههای اندیشه و جهان بینی در شعر حافظ" با حضور استاد اصغر دادبه در خرم آباد برگزار شود، دقایقی قبل مجری این برنامه با عذرخواهی از حاضران از نقص فنی هواپیمای پرواز تهران - خرم آباد و لغو سفر استاد به خرم آباد خبر داد.

خبرنگار مهر در حاشیه این همایش در گفتگو با مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان لرستان در مورد علت لغو پرواز استاد اصغر دادبه به خرم آباد اظهار داشت: بلیط پرواز استاد مربوط به پرواز ساعت 11 و 15 دقیقه هواپیمایی فارس قشم ایر بوده است که در نهایت این پرواز با تاخیر راس ساعت 11 و 45 دقیقه از باند فرودگاه مهرآباد بلند می شود.

کیانوش کشوری ادامه داد: با این اوصاف قرار بود 45 دقیقه تا یک ساعت بعد از بلند شدن هواپیما، پرواز استاد اصغر دادبه در فرودگاه خرم آباد بنشیند که متاسفانه به دلیل نقص فنی هواپیما قادر به نشستن در باند فرودگاه خرم آباد نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه پرواز تهران - خرم آباد هواپیمایی فارس قشم ایر از فرودگاه بلند شده و حتی تا نزدیکی آسمان استان لرستان هم آمده است، تصریح کرد: ولی در نهایت هواپیما به دلیل نقص فنی و عدم توانایی در فرود به فرودگاه تهران بازمی گردد.

این سخنان در حالی مطرح می شود که مدیر فرودگاه خرم آباد در گفتگو با مهر ضمن تایید نقص فنی هواپیمای پرواز ظهر امروز تهران - خرم آباد تصریح کرد: این هواپیما پیش از وارد شدن به حریم هوایی لرستان به دلیل نقص فنی به تهران بازگشته است.

علیرضا کاوان با تاکید بر اینکه فرودگاه خرم آباد مشکلی برای فرود هواپیمای یاد شده نداشته است، تاکید کرد: پرواز ظهر امروز تهران - خرم آباد از فرودگاه مهرآباد بلند شده ولی دقایقی بعد از پرواز به علت نقص فنی به فرودگاه بازگشته است.

وی خاطر نشان کرد: این هواپیما اصلا وارد آسمان استان لرستان و فرودگاه خرم آباد نشده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد توضیح بیشتر در مورد این واقعه را به روابط عمومی این فرودگاه واگذار کرد و یادآور شد که اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار ندارد.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر