۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

بازداشت دو درویش گنابادی دیگر در الشتر(لرستان)

با دستگیری محسن ملک شاهی در روز چهارشنبه مجموعا ۵ تن از دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی ساکن در شهرستان الشتر از توابع استان لرستان طی روزهای گذشته به اتهام «تبلیغ علیه نظام» دستگیر و برای تعطیلی مجالس درویشی در این شهرستان تحت فشار قرار دارند .

به گزارش سایت مجذوبان نور، پرویز ملک شاهی از فرهنگیان باسابقه الشتر که مجالس شب‌های جمعه دراویش در منزل وی برگزار می شود به همراه ۴ عضو خانواده اش ، حمزه ملک شاهی ، محمد ملک شاهی ، محسن ملک شاهی و حمید نادری ، از روز شنبه ۹ مردادماه تاکنون به تناوب از سوی مأمورین امنیتی دستگیر و هم اکنون طی اخبار واصله، در انفرادی‌های بازداشتگاه اطلاعات خرم آباد نگ‌هداری شده و برای تعطیلی مجالس درویشی در این شهرستان تحت فشار قرار دارند.

بنابراین گزارش، روز گذشته ۱۳ مردادماه، دادستان الشتر جلسه رسیدگی مقدماتی به اتهام این ۵ درویش گنابادی را محرمانه اعلام و مانع از حضور وکیل مدافع نامبردگان در دادگاه شد و نهایتاً با قرار بازداشت موقت ، دراویش را جهت تکمیل تحقیقات و بازجویی در اختیار اداره کل اطلاعات لرستان قرار داده است.

بازداشت هفت رهبر بهائیان ایران تمدید شد

خبرگزاری هرانا - جامعه بین المللی بهائیان می گوید، بازداشت رهبران این اقلییت مذهبی در ایران به مدت ۲ ماه دیگر تمدید شده است.
به گزارش رادیو فردا، دیان علائی، نماینده بهائیان در مقر سازمان ملل در ژنو، با بیگناه خواندن این افراد گفت، آنها بیش از دو سال است که در بازداشت موقت به سر می برند، در حالی که طبق قوانین خود جمهوری اسلامی این نوع بازداشت نباید بیش از ۲ ماه بدرازا بکشد. بگفته خانم علائی وکلای این افراد به تصمیم قاضی اعتراض کرده اند.
همزمان، ۷ تن از رهبران بهائیان ایران بیش از دو سال است که، از جمله به اتهام جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی، بازداشت شده اند.
دادگاه این متهمان در خردادماه برگزار شد ولی حکم آن ها هنوز اعلام نشده است.

حمله مسلحانه به کروبی در مسجدی در تهران

رادیو آلمان: روز پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت درگذشت یکی از همشهریان مهدی کروبی در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شده بود، گروهی به مهدی کروبی حمله کردند و با پرتاب گاز اشک‌آور مراسم را به هم زدند.

خبرگزاری فارس که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولت نزدیک است، در گزارشی یک‌سویه نوشت: «گروهی از حاضران در این مراسم قصد داشتند به صورت فیزیکی کروبی را از مسجد بیرون کنند که با مقابله محافظان کروبی روبرو شدند. محافظان کروبی با استفاده از افشانه‌های گاز اشک‌آور و کشیدن سلاح حاضران در مسجد نور را تهدید کردند.»


دخالت مستقیم سپاه

اما تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی در همین روز پنجشنبه (۵ اوت / ۱۴ مرداد) در گفت‌وگو با دویچه‌وله نیروهای سپاه پاسداران را به عنوان کسانی که امروز به مهدی کروبی حمله کرده‌اند معرفی کرد.

تقی کروبی گفت: «آقای کروبی برای شرکت در مراسم ختم یکی از دوستان و همشریان‌شان به مسجد نور رفتند. هنگام حضور آقای کروبی در مراسم، افراد سپاه پاسداران که حدود ده نفر بودند، به مسجد آمدند و حتا یکی از آنها از محافظ آقای کروبی به‌خاطر شباهت ظاهری سوال می‌کند، شما هم از سپاه هستید؟ هنگامی که جمعیت به این آقایان نزدیک می‌شوند، این آقایان چون مسلح بودند، اسلحه‌شان را خارج می‌کنند و به سمت جمعیت گاز اشک‌آور پرتاب می‌کنند. این کارها را به خاطر نگرانی از جمعیت خشمگینی که آنجا بودند آنجام دادند.»


خشمگین از مواضع کروبی

در برابر این پرسش که «فکر می‌کنید دلیل حمله امروز به آقای کروبی چیست؟» تقی کروبی گفت: «این نشان‌دهنده‌ی ناراحتی از مسائلی‌ست که در چند روز گذشته اتفاق افتاده، یعنی مواضع پدر درباره عدم شرکت نظامیان در عرصه سیاست و اقتصاد و پاسخی که پدر به ‌آقای احمد جنتی دادند.»

فرزند کروبی افزود:«همزمانی حضور این افراد نظامی در صحنه و استفاده سایت متعلق به سپاه پاسداران، یعنی خبرگزاری فارس، که همواره مقدمه‌چینی برای چنین اقداماتی می‌کند، نشان‌دهنده‌ی یک حرکت سازماندهی شده است.»

۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

آخر و عاقبت دلالی برای جمهوری اسلامی

در پی تکذیب دعوت رسمی از هوشنگ امیراحمدی، دلال رژیم در آمریکا توسط رئیس دفتر احمدی نژاد، کیهان حکومتی دعوتنامه دولت احمدی نژاد برای وی را منتشر کرد.

کیهان شریعتمداری در شماره امروز خود نوشت: در پي يادداشت روز دوشنبه كيهان-11/5/89- با عنوان «آنجا چه خبر است؟!» كه در آن ضمن تأكيد بر ضرورت گردهمايي ايرانيان مقيم خارج از كشور، نسبت به هويت برخي از دعوت شدگان، سوابق سوء چند تن از دست اندركاران برپايي همايش و نمونه هايي از تناقض اين همايش با ارزشهاي اسلامي و انقلابي و منافع ملي انتقاد شده بود، افراد بدسابقه اي كه از قضا حضور خود آنها در ميان دست اندركاران همايش ياد شده مورد اعتراض بود و در مقابل مستندات مطرح شده در يادداشت كيهان پاسخي نداشتند و از سوي ديگر طي چند روز اخير با اعتراض گسترده اي روبرو شده بودند، به گونه اي ناشيانه دست به فرافكني زده و به زعم خود كوشيده اند مستندات ارائه شده از سوي كيهان را كه اثبات كننده خط انحرافي آنان است، تحت الشعاع قرار دهند.

يكي از موارد اعتراض در يادداشت كيهان، دعوت از «هوشنگ اميراحمدي»، ضدانقلاب تابلودار مقيم آمريكا و معروف به «دلال رابطه» بود. كيهان با اشاره به بخشي از سوابق هوشنگ اميراحمدي از جمله، رابطه وي با سازمان «سيا»، و اهانت هاي مكرر او به اسلام و انقلاب و امام و تبليغات گسترده عليه جمهوري اسلامي ايران و ... پرسيده بود كه دست اندركاران همايش ياد شده با چه انگيزه اي از اين ضدانقلاب شناخته شده براي شركت در همايش دعوت كرده اند؟!

و اما، دست اندركاران همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور كه ظاهراً هيچ يك از چند مورد اعتراض در يادداشت كيهان را قابل انكار نمي دانستند و از سوي ديگر دست خود را رو شده مي ديدند، در اقدامي ناشيانه -كه خنده دار نيز هست- ابتدا دعوت از هوشنگ اميراحمدي را انكار كردند ولي از آنجا كه حضور وي در همايش قابل انكار نبود، دست به ترفند ناشيانه ديگري زده و اعلام كردند هوشنگ اميراحمدي به دعوت مسئولان همايش به ايران نيامده است! و روزنامه دولتي ايران در شماره ديروز خود از قول اسفنديار رحيم مشايي، جانشين رئيس جمهور در شوراي ايرانيان خارج از كشور كه مسئوليت برپايي همايش و دعوت از ميهمانان را بر عهده دارد، نوشت «حضور اميراحمدي ربطي به نهاد رياست جمهوري ندارد»! و توضيح نداد كه مگر همايش ياد شده، حمام عمومي است كه هر كس بتواند بدون دعوت قبلي سرش را پائين انداخته و وارد آن شود؟! و اگر چنين است، آنهمه هزينه هنگفت- از كيسه بيت المال- براي حفاظت و تأمين امنيت همايش و صدور كارت ويژه ميهمانان و... براي چه بوده است؟!

كيهان قبل از ورود هوشنگ اميراحمدي به خبر دعوت وي از سوي مسئولان همايش دست يافته بود و حتي نسخه اي از دعوتنامه اي كه دبيرخانه همايش در تاريخ 7 جولاي 2010-16تيرماه 1389- از طريق ايميل براي هوشنگ اميراحمدي ارسال شده بود را در اختيار داشت ولي ترجيح داديم تا پايان همايش از انتشار آن خودداري كنيم. اما، اكنون كه آقاي مشايي دعوت از وي را انكار مي كند، متن دعوتنامه را براي ارزيابي ميزان صداقت و راستگويي آقايان به دست چاپ مي سپاريم.

گفتني است آقاي مشايي در مصاحبه خود بي آن كه متوجه باشد به انگيزه اصلي دعوت از هوشنگ اميراحمدي اشاره كرده است كه تأسف آور و به شدت سؤال برانگيز است، و در فرصتي ديگر به آن خواهيم پرداخت و همچنين، درباره تلاش دست اندركاران همايش براي جلوگيري از درز خبر دعوت از هوشنگ اميراحمدي -بعد از انتشار يادداشت كيهان- و توصيه به وي كه در همايش آفتابي نشود -كه شد!- گفتني هاي ديگري نيز هست كه به بعد موكول مي كنيم.

واکنش ترس آلود رژیم به اظهارات رئیس ارتش آمریکا

ایرنا: نماينده جمهوري اسلامي در سازمان ملل متحد با ارسال نامه اي به مسوولان اين سازمان، نسبت به اظهارات اخير رييس ستاد مشترک ارتش آمريکا مبني بر آماده بودن طرح عمليات نظامي اين کشور عليه جمهوری اسلامی اعتراض کرد.

در نامه اعتراض آميز "محمد خزايي" نماينده جمهوري اسلامي در سازمان ملل متحد آمده است: " مقام هاي مختلف آمريکا و بعضا نمايندگان کنگره به طور علني جمهوري اسلامي را به توسل به زور تهديد مي کنند که اين تهديدها نقض آشکار حقوق بين الملل و اصول اساسي منشور ملل متحد است".

مايک مولن رييس ستاد مشترک ارتش آمريکا روز يکشنبه دهم مرداد در برنامه تلويزيوني شبکه آمريکايي "ان بي سي" گفته بود طرح حمله نظامي علیه رژیم ایران آماده است.

بهمن احمدی امویی ،کیوان صمیمی و مجید توکلی در اعتصاب غذای خشک

ضعیت جسمانی سه زندانی اعتصاب کننده زندان اوین که در اعتصاب خشک به سر می برند وخیم گزارش می شود .
بهمن احمدی امویی ، کیوان صمیمی روزنامه نگاران دربند و مجید توکلی ، فعال دانشجویی سه زندانی هستند که از آغاز اعتصاب غذا ی خود در اعتصاب غذای خشک به سر برده اند و سایر زندانیان اعتصاب غذای تر کرده اند .

طبق تازه ترین اخبار رسیده از زندان اوین به کلمه ،در اعتصاب غذای خشک اعتصاب کننده حتی از نوشیدن آب هم خودداری می کند در حالیکه در اعتصاب غذای تر زندانی آب و چای می نوشد .همچنین سایر اخبار رسیده حکایت دارد که از بین این سه زندانی بهمن احمدی امویی و کیوان صمیمی تاکنون یک بار به بهداری زندان هم منتقل شده اند.خانواده زندانیان اعتصاب کننده نسبت به شرایط این زندانیان به ویژه زندانیانی که اعتصاب غذای خشک کرده اند اظهار نگرانی شدید می کنند .

هفده زندانی سیاسی دربند از ده روز قبل اعتصاب غذای خود را آغاز کرده اند .آنها به خاطر اعتراض به شرایط نامناسب بند ۳۵۰ و رفتارهای ماموران زندان به سلول انفرادی منتقل شده و دست به اعتصاب غذا زده اند .
تاکنون خانواده این زندانیان به همه مراجع قانونی مراجعه کرده اما پاسخ مشخصی دریافت نکرده اند .آنها از دادستان تهران درخواست می کنند که هر چه زودتر به خواسته این زندانیان توجه کنند و با انتقال آنان به بندعمومی به اعتصاب غذای شان نیز پایان دهند .

پنج خواسته زندانیان رعایت کامل حقوق زندانیان در آیین نامه سازمان زندانها،برخورد با زندان بانان قانون شکن ، آزادی سریع و بدون قید شرط بابک بردبار،عکاس خبری، افزایش فضای سرانه ،زمان تلفن ، امکانات بهداشتی و درمانی برای هر زندانی و اجرای فوری و کامل قوانین و موارد مصوب مرتبط با زندانیان عنوان شده است

علی ملیحی فعال دانشجویی و عضو ادوار تحکیم وحدت، حسین نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت، ، علی پرویز فعال دانشجویی، حمیدرضا محمدی فعال سیاسی، جعفراقدامی فعال مدنی، بابک بردبار عکاس خبری، ضیا نبوی دانشجوی محروم از تحصیل، کوهیار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار، مجید دری فعال دانشجویی، غلامحسین عرشی و محمد حسین سهرابی رادو پیمان کریمی آزاد از دیگر زندانیان منتقل شده به سلول انفرادی هستند که ازده روز گذشته در اعتصاب غذا به سر می برند.

۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

یورش وحشیانه به تجمع اعتراضی خانوادهها

یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر به تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل دادستانی

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" نیروهای سرکوبگر به اعتراضات خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل دادستانی یورش بردند و عکسهای فرزندان آنها را پاره و با خانواده ها وحشیانه برخورد کردند.
روز چهارشنبه 13 مرداد ماه حوالی ساعت 10:00 صبح خانواده های زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین در اعتراض به انتقال عزیزانشان به سلولهای انفرادی و وادار کردن آنها به اعتصاب غذا و ایجاد شرایط و محدودیتهای غیر انسانی در مقابل دادستانی تهران که در سبزه میدان می باشد تجمع اعتراضی خود را برپا کردند.
خانواده ها خواستار رسیدگی به خواسته های عزیزان در بندشان هستند. عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران این بار فریبکاری و دغل بازی را کنار گذاشت و پاسخ خواسته های مشروع و منطقی خانواده های زندانیان سیاسی را بایورش وحشیانه با باتون و توهین و پاره کردن عکس عزیزانشان را داد.
از لحظات اولیه تجمع اعتراضی نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در اطراف دادستانی مستقر شده بودند و خانواده های زندانیان سیاسی را تهدید به دستگیری می کردند.وقتی که خانواده ها بر خواسته های حق طلبانه خود اصرار می ورزیدند با یورش و حشیانه نیروهای سرکوبگر مواجه شدند. نیروهای سرکوبگر به سمت خانواده ها یورش بردند و عکسهای عزیزانشان که در بند هستند را پاره کردند و آنها را مورد توهین واذیت وآزار قرار دادند. خانواده ها علیرغم حملات وحشیانه نیروهای سرکوبگر تا حوالی ساعت 13:30 همچنان در مقابل دادستانی به اعتراضات خود ادامه می دادند.
خانواده های زندانیان سیاسی سپس در مقابل ساختمان دادگستری اقدام به تحص کردند و نیروهای سرکوبگر برای جلوگیری از پیوستن مردم به آنها خانواده های زندانیان سیاسی را به محاصره خود در آورده اند و آنها را تهدبد به بازداشت می کنند.ولی خانواده زندانیان سیاسی اعلام کرده اند تا رسیدن به خواسته های خود به تحصن و اعتراضات ادامه خواهند داد.

محمد مصطفایی توسط پلیس ترکیه بازداشت شد

شبکه سراسری همکاری زنان ایرانی (شبکه)

دستگیری محمد مصطفایی فعال حقوق بشر و وکیل دادگستری، در حالی که همسر وی همچنان در زندان اوین به سر میبرد، باعث نگرانی مدافعان حقوق بشر شد.

همسر وی در حال حاضر به عنوان گروگان در زندان اوین است و محمد مصطفایی طی نامه سرگشاده ای به دادستانی تهران عنوان کرد که زیر بار این بی قانونی نخواهد رفت و موکدا خواهان آزادی همسرش و برادر وی شد.

به نظر می آید تنها راه نجات وی از زندان ترکیه فشار به مقامات دولت ترکیه است تا وی را هر چه سریعتر آزاد کنند تا راهی کشور امن و ثالث شود. دولت ترکیه با توجه به تقاضایش برای پیوستن به اتحادیه اروپا و ادعای رعایت حقوق بشر که اتفاقا یکی از موارد مورد مشاجره برای پذیرش و عضویت در اتحادیه اروپا بوده است، بایستی نشان دهد که به این ابتدایی ترین موازین حقوق بشر پایبند میماند و اجازه نمیدهد که یک فعال حقوق بشر قربانی فشار جمهوری اسلامی گردد.

سازمان عفو بین الملل نیز در جریان پرونده آقای مصطفایی قرار داشته و از دولت ترکیه آزادی سریع و بی قید و شرط وی را خواستار شده است. دولت ترکیه تا کنون از آزادی وی امتناع کرده است.

بایستی وسیعا و از طرق مختلف از دولت ترکیه خواست که در نقض حقوق انسانی محمد مصطفایی همکاری نکرده و او را آزاد کند.

۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

سه مرد در زندان کارون اهواز اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - حکم اعدام سه تن از زندانیان زندان کارون اهواز به اتهام قاچاق مواد مخدر صبح دیروز در شهرستان اهواز اجرا شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در تاریخ 4 مرداد 89، حکم اعدام سه تن از زندانیان محبوس در زندان کارون اهواز که اجرا شد. این افراد به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر بازداشت و از سوي دادگاه انقلاب اهواز به اعدام محکوم شدند و حکم صادره درخصوص آنان از سوي دادستاني کشور تاييد شده بود.

بنا به آمار ارائه شده از سوی واحد آمار،نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در سه ماهه نخست سالجاری بیش از 100 نفر در ایران اعدام شدند.

آغاز طرح احمدی نژاد:فرزند بیشتر برای زندگی زیر خط فقر

واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): طرح تامین آتیه مهر امام رضا برای واریز یک میلیون تومان به حساب نوزادان متولد امسال و سال های بعد، از امروز همزمان با نیمه شعبان و با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

آقای احمدی نژاد در مراسم افتتاح صندوق طرح تامین آتیه مهر امام رضا با تبریک عید نیمه شعبان گفت: دولت درجهت اجرای این طرح برای متولدین سال 89 و سال های بعد، حساب پس اندازی باز می کند و هر ساله مبلغی به این حساب اضافه می کند.

همه نوزادانی که از امسال به بعد در کشور متولد می شوند از این طرح بهره مند خواهند شد و پس از معرفی سازمان ثبت احوال کشور، برای آنان حساب پس انداز یک میلیون تومانی افتتاح می شود.

بر اساس این طرح، برای همه متولدین سال 1389 که شناسنامه صادر شده است معرفی نامه ای به شعب بانک ملی ارایه می شود و این افراد می توانند با مراجعه به شعب مربوط دفترچه حساب پس انداز خود را دریافت کنند.

از حساب های سپرده مذکور پس از 20 سال، می توان برای هزینه های تحصیل، اشتغال، ازدواج، حج تمتع، بیماری صعب العلاج و یا خرید مسکن استفاده کرد.

در چهار ماه اول امسال 436 هزار نفر متولد شده اند که برای همه آنان حساب پس انداز 10 میلیون ریالی افتتاح می شود.

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

خطاب به شیخک درمانده، پشمک الدین علم الهدی



شیخک درمانده، پشمک الدین علم الهدی؛ امام جمعه مشهد فرموده:

"در جنگ سایبری خلاف شرع نداریم. هک کنید. در جنگ سایبری خلاف شرع ها
جایز می شود"


استیصال شیخ. هک کنید!!


هک کنید این سایتها را هک کنید

سایتهای ضد ما را هک کنید


هرکه چیزی بر علیه ما نوشت

خانه ی آن بی خدا را هک کنید


از اطاق بچه هاشون نگذرید

همچنین بیت الخلا را هک کنید


بر اساس شرع انور جایز است

هرچه را، حتی دعا را هک کنید


فیلم و اینتر نت که غیر شرعیه

فیلم های سینما را هک کنید


ضربه ها خوردیم از "موش" و کلیک

گربه ها را، موش ها را هک کنید


طبق فتوای اخیر رهبری

بادهای بی صدا را هک کنید


نیست پروای قیامت، مومنین

آدمای بینوا را هک کنید


بچه ها هم بر ولایت یاغی اند

مشق های بچه ها را هک کنید


یاغیان امروز باید هک شوند

روز دیگر طاغیا را هک کنید


همچنین از بیت خود غافل نشید

والده ی آق مصطفی را هک کنید


از کلاهی ها منافق تر کسی

نیست، پس زیر کلا را هک کنید


بر نظامی هم نباشد اعتماد

گاهگاهی هم سپا را هک کنید


از بسیجی هم مشو غافل یره

بعض وقتا هم اونا را هک کنید


برخی از روحانیان هم دشمنند

زیر آن عمامه ها را هک کنید


بعضی از این ریشها قلابیه

زیر ریش حاج آقا را هک کنید


الغرض بهر نجات این نظام

سیدعلی را، مجتبی را هک کنید



حسین پویا

24 جولای 2010

۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

دل گرته بونه خورمووه- فرج علیپور

خالد حردانی در سومين روز اعتصاب غذای خود بسر می برد

بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"زندانی خالد حردانی در اعتراض به شرایط طاقت فرسا و ناراحتی حاد جسمی اقدام به اعتصاب غذا نموده است.
زندانی خالد حردانی که پس از ضرب و شتم به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی منتقل شده است . در اعتراض به شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی و بیماری حاد جسمی از 31 تیرماه در اعتصاب غذا بسر می برد.
با ایجاد شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی زندانیان را وادار به اعتصاب غذا می نمایند.
در حال حاضر علاوه بر خالد حردانی زندانی سیاسی ارنگ داودی در اعتصاب غذا بسر می برد
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،نسبت به خطری که جان زندانیان سیاسی که وادار به اعتصاب غذا می شوند هشدار می دهدو از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای نجات جان زندانیان سیاسی در ایران است.

نمونهاى تكاندهنده از فروش دختران خردسال

روزنامه‌ى حكومتى خراسان ماجراى دردناک يک دختر ۹ ساله را پس از فرار از منزلى که به آن‌جا فروخته شده بوده آورده و، مى‌نويسد:
«دختربچه ۹ ساله که پدرش او را در قبال خريد مقدارى موادمخدر به يکى از دوستان قاچاقچى خود فروخته است در بيان داستان بغرنج زندگىاش گفت: پدرم به موادمخدر اعتياد دارد و مادرم نيز ۲ سال قبل بهخاطر قاچاق ترياک دستگير شد و به زندان افتاد. من نتوانستم مثل دوستانم درس بخوانم و بعد از زندانى شدن مامان، زن غريبهاى که به خانه ما رفت و آمد داشت مرا به کريستال معتاد کرد. الآن يک شبانه روز است که «کريس» مصرف نکردهام و انگار آتش بجانم افتاده! ۱۰ روز قبل پدرم مرا همراه خود به خانه يکى از دوستانش که از او مواد مخدر مىخريد برد و گفت: دخترم اين جا منتظر باش و با بچههاى عمو بازى کن، زود برمىگردم. من که قول داده بودم دختر خوبى باشم صورتش را بوسيدم و گفتم فقط زودتر بيا تا به خانه برگرديم». اين روزنامه در ادامه مى‌نويسد: «اين دختر ادامه داد: آن روز بابا با عجله رفت اما ديگر از او خبرى نشد و دوست پدرم در اين چند روز جلوى چشم همسرش مرا آزار و اذيت کرد و تازه مىخواست مرا در اختيار مشتريان موادمخدر که به خانه او رفت و آمد داشتند قرار دهد. فرشته ادامه داد: ديشب دلم خيلى گرفته بود و دعا مىکردم راه فرارى پيدا کنم. ناگهان متوجه شدم در خانه باز مانده است. من خيلى سريع بيرون آمدم و پا به فرار گذاشتم. هوا خيلى تاريک بود و مىترسيدم جايى بروم. براى همين هم جلوى يک مغازه شيرينى فروشى نشستم و از ترس و وحشت گريه مىکردم که ماشين پليس را ديدم و از ماموران کمک خواستم».

بىترديد اين يک نمونه تکان دهنده از هزاران موردى است که در حاکميت ننگين آخوندهاى ضدبشر هرروزه در ميهنمان رخ مىدهد. سرگذشت غمانگيزى که دختر ۹ساله قبل از هرچيز سند بىآبرويى و ننگ براى خامنهاى و تمامى باندهاى حاکم و مغلوب در اين رژيم پليد ضدانسانى است.

گرامی داشت حماسه فروغ جاویدان